CA BariTour pobočka Fischer Uherský Brod
Naardenská 2282 , 68801 Uherský Brod
Zobrazit na mapěOtevírací doba
Po - Čt
09:30 - 16:30
Pá
09:30 - 15:30
Telefonní kontakt
Platební metody
Hotově
Nejčastější dotazy
Bohužel nemáme. Vidíme v systému totéž, co Vy jako klient, a pokud je akce vyprodána, nemáme žádné vstupenky „navíc“. Věříme ale, že si z naší nabídky dokážete vybrat něco jiného. Více informací ohledně kompletní nabídky naleznete zde.
Těchto poukazů je celá řada, naše společnost spolupracuje prozatím s poukazy Gallery Beta, Benefit Plus, Pluxee (Cafeterie mojeBenefity) a Benefity . Těmi zaplatíte online podobně jako při platbě kartou na platební bráně. Stačí opsat číslo karty, potvrdit ověřovacím kódem nebo vyplnit přihlašovací údaje, a poté bude objednávka automaticky uhrazena z Vašich benefitních bodů. Zmíněné platební metody však nelze využít na prodejních místech.
To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. V takovém případě nám pošlete svou žádost o duplikát do emailu info@colosseumticket.cz. Zašlete také číslo objednávky a potvrzení o zaplacení. My zjistíme u pořadatele, zda opakovaný tisk povolí. Pokud ano, bude vám vytištěna znovu na stejné pokladně jako originál. Kopie bude ale označena jako duplikát a pokud se na akci objeví i originální vstupenky, budou upřednostněny právě ty! Uvaděč v divadle totiž už nemá prostor řešit, proč byly vytištěny i duplikáty. Věděli jste, že vstupenka je cenina a podle toho je třeba s ní zacházet?
Dle obchodních podmínek vstupenky nelze vrátit ani vyměnit. Zkuste nám přesto poslat svou žádost do emailu info@colosseumticket.cz a my se zkusíme zeptat pořadatele, zda neudělí výjimku. Nezapomeňte do mailu napsat číslo objednávky nebo vstupenek, ať máme váš nákup podle čeho najít.