Informační centrum Polička
Palackého nám. 160, 57201 Polička
Zobrazit na mapěOtevírací doba
Po - Pá
08:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
So
09:00 - 12:00
Po - Pá
08:00 - 17:00
So - Ne
09:00 - 12:00
Telefonní kontakt
Platební metody
Hotově nebo platební kartou
Bezbariérový přístup
Nejčastější dotazy
Vstupenky si můžete vyzvednout na libovolném prodejním místě v rámci sítě Colosseum Ticket a partnerských prodejen, není třeba si ho nikde volit předem. Na místě pak stačí sdělit číslo Vaší rezervace nebo objednávky. Seznam prodejních míst naleznete zde.
Těchto poukazů je celá řada, naše společnost spolupracuje prozatím s poukazy Gallery Beta, Benefit Plus, Pluxee (Cafeterie mojeBenefity) a Benefity . Těmi zaplatíte online podobně jako při platbě kartou na platební bráně. Stačí opsat číslo karty, potvrdit ověřovacím kódem nebo vyplnit přihlašovací údaje, a poté bude objednávka automaticky uhrazena z Vašich benefitních bodů. Zmíněné platební metody však nelze využít na prodejních místech.
To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. V takovém případě nám pošlete svou žádost o duplikát do emailu info@colosseumticket.cz. Zašlete také číslo objednávky a potvrzení o zaplacení. My zjistíme u pořadatele, zda opakovaný tisk povolí. Pokud ano, bude vám vytištěna znovu na stejné pokladně jako originál. Kopie bude ale označena jako duplikát a pokud se na akci objeví i originální vstupenky, budou upřednostněny právě ty! Uvaděč v divadle totiž už nemá prostor řešit, proč byly vytištěny i duplikáty. Věděli jste, že vstupenka je cenina a podle toho je třeba s ní zacházet?
Dle obchodních podmínek vstupenky nelze vrátit ani vyměnit. Zkuste nám přesto poslat svou žádost do emailu info@colosseumticket.cz a my se zkusíme zeptat pořadatele, zda neudělí výjimku. Nezapomeňte do mailu napsat číslo objednávky nebo vstupenek, ať máme váš nákup podle čeho najít.