Všechny akce
pondělí
7. 6. 2021
19:00
Švandovo divadlo Velký sál
Praha 5
690 - 850 Kč
neděle
13. 6. 2021
19:00
Divadlo ABC
Praha 1
600 - 850 Kč
neděle
27. 6. 2021
20:00
Letní scéna Divadla Ungelt
Praha 1
690 - 850 Kč
pondělí
28. 6. 2021
20:00
Letní scéna Divadla Ungelt
Praha 1
690 - 850 Kč
pondělí
16. 8. 2021
20:00
Letní scéna Divadla Ungelt
Praha 1
690 - 850 Kč
Popis
O PŘEDSTAVENÍ
Dva rozdílné světy, dva nesmiřitelné přístupy k životu a jeden společný pocit viny, kterého se nejde zbavit. Fascinující střet dvou silných osobností, které se nedokáží přestat milovat, ačkoli je všechno proti.
OBSAZENÍ A TVŮRCI
Tom Sergeant: Jiří Langmajer
Kyra Hollisová: Tatiana Dyková
Edward Sergeant: Vincent Navrátil
Edward Sergeant: Vladimír Pokorný
Autor: David Hare
Překlad: Jan Šotkovský
Režie: Vít Vencl
Dramaturgie: Pavel Ondruch
Scéna: Michal Syrový
Kostýmy: Dana Hávová
RECENZE
„Hlavní téma této hry je svědomí, a jak s ním neopatrně zacházíme, a které i přesto určuje celý náš život. Jak žijeme, jak vypadáme, co k sobě přitahujeme... A to mě nutí k zamyšlení a zároveň mě to něco naučilo.“ (Tatiana ¨Dyková)
„Skleněný strop je další z lahůdek Divadla Ungelt. Člověk už po prvním přečtení ví, že drží v ruce něco, co prostě stojí za to.“ (Jiří Langmajer)
„Skleněný strop jsme vybrali přímo na tělo Tatianě Vilhelmové, která je ve vrcholné profesní formě. Krásný mnohovrstevnatý text je ideální pro hlubinnou hereckou práci a vyžaduje zralé charakterní herce. Právě takové jako je Tatiana či Jiří Langmajer, který byl pro roli jejího dávného milence okamžitá a jasná volba.“ (Pavel Ondruch)
„Vilhelmová hraje Kyru neexaltovaně, zlidští i její plakátový projev a hlavně dává nahlédnout do její duše. Vnitřní pochody a proměny postavy dokáže výrazně ukázat i v situacích, kdy se takzvaně navenek nic neděje. Zkušeným partnerem je jí Jiří Langmajer, jehož Tom umí být přesvědčivý, i když Hare jeho argumenty oslabuje. Je ve svém projevu eruptivnější a s Vilhelmovou se dobře doplňuje.“ z kritiky Jany Paterové (Divadelní noviny)
„Tatiana Vilhelmová obdařila Kyru nervní, citlivou duší a neustálým napětím, Jiří Langmajer se v Tomovi od sebestředného suveréna přehrává plynule do polohy racionálního, po odpuštění i po Kyře toužícího muže.“ Z kritiky Radmily Hrdinové (Právo)